Kızılcahamam Belediyesi
Kızılcahamam Kendi Enerjisini Üretmeye Devam Ediyor
Geri
Kızılcahamam Belediyesi
Tarih : 25.06.2026

Kızılcahamam Belediyesi olarak ilçemizin geleceğine yatırım yapmaya, kaynaklarımızı daha verimli kullanmaya ve çevreye duyarlı projeleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Bu kapsamda, mevcut Güneş Enerji Santralimizin hemen yanında kurulacak olan 1,1 MW gücündeki yeni Güneş Enerji Santralimizin yapım çalışmalarına başladık.

Yeni santralimizin tamamlanmasıyla birlikte belediyemizin toplam kurulu güneş enerjisi gücü 2 MW’ın üzerine çıkacak. Böylece hem enerji giderlerimizde önemli ölçüde tasarruf sağlayacak hem de yenilenebilir enerji kullanımını artırarak çevremizi koruma hedefimize bir adım daha yaklaşmış olacağız.

Kızılcahamam Belediye Başkanımız Sayın Süleyman Acar, ilçenin geleceğini düşünerek yatırımlarını sürdürdüklerini belirterek, “Gelecek nesillere daha yaşanabilir bir Kızılcahamam bırakmak için çalışıyoruz. Güneş enerjisi yatırımlarımız sayesinde belediyemizin enerji maliyetlerini azaltırken, çevre dostu ve sürdürülebilir bir yönetim anlayışını da güçlendiriyoruz. Kendi enerjisini üreten, kaynaklarını verimli kullanan ve geleceğe güvenle bakan bir Kızılcahamam için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz.” dedi.

Son yıllarda hayata geçirilen yenilenebilir enerji yatırımlarıyla belediyemizin kaynakları daha etkin kullanılırken, enerji alanında dışa bağımlılığın azaltılması yönünde de önemli adımlar atılıyor. Yeni santralimizin devreye girmesiyle birlikte belediyemizin enerji ihtiyacının önemli bir bölümü temiz ve yenilenebilir enerji kaynaklarından karşılanacak.

Doğasıyla, temiz havasıyla ve çevre hassasiyetiyle öne çıkan Kızılcahamam’da, geleceğe değer katacak projeleri bir bir hayata geçirmeye devam ediyoruz. Çünkü biliyoruz ki bugün attığımız her doğru adım, yarınlarımızı daha güçlü kılacak.

Kendi enerjisini üreten, çevresine sahip çıkan ve geleceğe yatırım yapan bir Kızılcahamam için çalışmaya devam ediyoruz.