Kızılcahamam Belediyesi
Gönül Belediyeciliğinin En Güzel Örneği: Hastalarımıza Moral ve Destek Ziyareti
Geri
Kızılcahamam Belediyesi
Tarih : 25.06.2026

Kızılcahamam Belediyemiz, sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda vatandaşların her anında yanında olmaya devam ediyor. Gönüllere dokunan hizmet anlayışını sürdüren Belediyemiz Sosyal İşler Müdürlüğü AK Masa ekibi, Belediye Meclis Üyemiz Naime Gümüş ile birlikte Kızılcahamam Devlet Hastanesi’nde tedavi gören vatandaşlarımızı ve yakınlarını ziyaret etti.

Gerçekleştirilen ziyarette hastalarımızla yakından ilgilenilerek geçmiş olsun dilekleri iletildi, vatandaşlarımızın talep ve ihtiyaçları dinlendi. Ziyaret kapsamında Belediye Başkanımız Sayın Süleyman Acar’ın selamları ve geçmiş olsun mesajları da hastalarımıza ulaştırıldı.

Vatandaşlarımızın iyi günlerinde olduğu kadar zor zamanlarında da yanlarında olmayı görev bilen Kızılcahamam Belediyesi, toplumun her kesimine dokunan çalışmalarıyla gönül belediyeciliğini sahada yaşatmaya devam ediyor. Hastalarımız ve yakınları, kendilerini yalnız bırakmayan belediye ekiplerine ve Belediye Başkanımız Sayın Süleyman Acar’a teşekkürlerini iletti.

Belediyemizin ve Belediye Başkanımız Sayın Süleyman Acar’ın her zaman vatandaşlarımızın yanında olduğu vurgulanan ziyarette, dayanışma ve birlik beraberlik duygularının önemine dikkat çekildi.

Kızılcahamam Belediyesi olarak, vatandaşlarımızın sağlık, huzur ve mutluluğunu ön planda tutan çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğiz.

Rabbim tüm hastalarımıza acil şifalar ihsan etsin, sağlıklarına en kısa sürede kavuşmalarını nasip eylesin.